martedì 1 luglio 2008

Shanghai ciama Vicensa



Ciao Bestie!


Finalmente rallento un attimo.. In 4 giorni qui a Shanghai ho fatto mille cose: ora ho una casa, un monolocale soppalcato (in molti conoscono la mia smodata passione per i soppalchi) al 13esimo piano di un residence in cui ci sono un po' di occidentali e, per dovere di cronaca, anche qualche figa. In più, cosa più importante, c'è dell'ottima birra in bottiglie da 66 venduta a 0,3 euro esattamente sotto casa... Shanghai è uno spettacolo ed è fortissimo ed estremamente vicino(volevo usare promiscuo, ma mi rendo conto che mi sarei esposto a meritate offese) l'accostamento di nuova e vecchia cina. Lavoro al centro del distretto finanziario e dalla finestra vedo grattacieli di 50/60 piani, davanti ho la concessionaria della Ferrari e della Maserati, ma a pranzo, girando esattamente l'angolo trovo le vecchine che vivono vendendo lungo strada carne bollita in pentole che nessuno vorrebbe mai vedere o sfiorare, trovo venditori di grilli, di pesci, di qualsiasi cosa. Insomma la cina è affascinante come sempre. Tutti in bici (ora anche elettriche), un traffico del demonio e un sacco di posti sensazionali... Sono uscito con amici francesi che studiavano con me a Guangzhou e ora lavorano qui a Shanghai...direi che la città ha veramente molto da offrire...locali bellissimi e una vita frenetica: sono tornato alle 3 sabato notte e sembrava sul serio fossero le 10 di mattina.
In ufficio lavorano una 50ina di persona: 2 danesi + 2 americani + 1 filippina + 1 indiana + 1 merola + 43 cinesi!
Il merola ogni tanto vorrebbe anche parlare un po' di dialetto...
Ora torno al lavoro...per ora sto "studiando" leggi e regolamentazioni per gli investimenti stranieri in Cina, non proprio una botta di vita, però abbastanza interessante...
Abbraccio
Vi allego due foto del merola incravattato...roba grossa... Ah, ricordatevi che qui ci sono 33 grandi e 95% di umidità...è una soddisfazione uscir di casa in vestito e iniziare a sudare come il biondo (volevo dire come un cammelo, ma...) in ascensore!

marco-merola

7 commenti:

Anonimo ha detto...

bravo merola.brava brava brava.xerimo un pò in pensiero x' ancora non te gavevi fatto un post ma deso ke savemo ke te ste ben te poi anca nar a farte ciavare..soprattutto dopo ke te te presenti con na cravatta a pois .ma dei...ma come steto??taaaanto pugno in te l'ocio!
cmq,te digo,ieri sera so nà a casa del biondo e da lì semo nà fin dal lello a piè..come i veci. e te digo ke somejavimo tanto del '22,respiro affannato e man drio la skena. il magico el ga porconà tutta la sera x' no ghe nava el lettore dvd/home-theatre e non xera bon de giustarlo. el biondo intanto valutava la situassion sul divan suando come na bestia visto e considerato el caldo infernale.mi,ke fin dall'inissio sostenevo ke xera un problema de cavi,go risolto tutto l'ambaradan in do minuti e te digo ke frittella ga quasi pianto dalla gioia. deso lè là ke se gode a sbasare e alsare el volume a baleton.robe da far tremare i veri della casa.
la battuta pi bela della serata par mi la xè stà:
"ma Memmi galo facebook?"
"se el ga facebook?skerzito?lè sta el so IDEATORE!"

Anonimo ha detto...

Visto che semo drio contarse la storia de l'orso, alora la battuta de Memmi la se sta bela...mi so qua col danni (meo pà e lo ciama sempre Dennis...) che semo drio spetare na tosa che la ga da venier a vedere la casa par l'ano prosimo. danni el spera ke la stia qua perché el dise che la ga do bele tete..mi non so se dirghelo che nar vivere co le tose (se non le xe to mama) la xe la peso roba..comunque contento elo mi non me ne ciava un caso..

Comunque el proximo grande apuntamento xe la laurea del biondo, e co ke savaremo quando el se laureerà faremo tutti i ambaradam... speremo almeno de esere pi de do, dei...

Vabè, la xe rivà la tosa, deso vedemo...


Merola, va ben na volta ke te mostri la foto con la cravatta al quarantesimo piano del grattacielo nella city de shanghai (se scrive così?), (incredibile e brava tra parentesi, veramente), ma mi xero tanto contento de vedare LE SIMIE XALE, dei, mostrane le simie, noialtri volemo le simie!!!!

Viva la bira come sempre. Fresca.

Anonimo ha detto...

bè mi e el me relatore ghe semo, te digo posso sempre domandarghe se vien al rinfresco, se dopo te vien anca ti ciuccia semo sa in tre e se godemo come matti

Anonimo ha detto...

brave brave brave... A me manchè tutti...desso, pena ciapo n'attimo de confidensa ghe fasso un album de foto alle simie!!
Quando te laureito biondo?

Anonimo ha detto...

diavolo besti...non è a pois (puà) la cravatta... i se quadrati insulso...e so el pi beleto del piano!

Anonimo ha detto...

el manco peso semmai..dei merola ke te somej tanto un pappone cinese.cmq,semo tutti in ansi per la laurea del biondo..oncò i dovaria dirghe el giorno preciso.ieri mi e lu se ghemo messi a fare medie su medie ponderate,un casin de numeri,caldo,confusion..te digo,meso infartin. te saludo, stame ben e fa puito.

Anonimo ha detto...

te podevi almanco ciamarme... me xero dismentegà che te navi via... almanco un saluto... e un grassie par gli auguri del compleanno... va in figa merola